José Woldring

Ze staat als PR-manager aan de top van de internationale dance-industrie met DJ’s als Martin Garrix en David Guetta.

José staat als CEO en PR queen van haar bedrijf The Media Nanny aan de top van de internationale entertainmentindustrie. Van eenmanszaak naar wereldspeler in no time.

José groeit op in het Groningse Loppersum, maar vertrekt al snel naar het westen van het land. Ze studeert Media & Entertainment Management en gaat vervolgens als PR manager aan de slag in Amsterdam. In deze baan doet ze haar eerste waardevolle ervaringen op in PR, marketing, social media en het inkopen van media. Al snel merkt José dat met name artiesten hulp kunnen gebruiken bij hun marketing en pr. In 2010 start ze daarom The Media Nanny. Ze blijkt een business natuurtalent en onderscheidt zich als absolute specialist in haar vakgebied. De creatieve duizendpoot beheerst alle disciplines van het PR- en marketingvak: pers, nieuwe media, storytelling, strategie en branding. José maakt met Martin Garrix zijn stormachtige weg naar succes mee. Vooral door learning by doing groeit ze door tot topspeler in de markt.

Op dit moment vertegenwoordigt The Media Nanny ook merken, restaurants, festivals en sportsterren. José is daarmee een van de meest invloedrijke personen in de entertainmentsector. Ze valt dan ook regelmatig in de prijzen. José ontvangt onder andere de titel ‘Vrouw van het Jaar 2017’ van Harper’s Bazaar, Bilboard Dance Power Player in 2018, Media Mastermind van Holland Herald en Business Babe door Quote.

OPDRACHTGEVERS