Juul Manders

Juul Manders is medeoprichter en CEO van het populaire lifestyle brand BALR. Daarnaast staat hij aan het roer van de grootste online voetbalcommunity 443 en van content creation agency Wannahaves. Dagelijks bereiken zijn merken online meer dan 33 miljoen volgers.

Juul studeert Bedrijfskunde en onderneemt van jongs af aan. In 2013 start hij onder andere met Demy de Zeeuw het merk BALR., gebaseerd op de coole en luxe lifestyle van voetballers. Voor de groei van het merk zetten de oprichters vooral in op influencer- en online marketing. Binnen korte tijd dragen veel bekende spelers hun kleding, en dit zonder ervoor betaald te krijgen. Niemand minder dan Ronaldo, Neymar en Torres zijn fan van zijn merk BALR.

Ook met andere bekende namen en merken die matchen met de BALR. lifestyle wordt samenwerking gezocht. Denk aan DJ Hardwell, Martin Garrix, Rolex of Mini. Inmiddels gaat de online verkoop – waar het allemaal mee begon – samen-op met de verkoop in BALR winkels en shop-in-shops over de hele wereld. Het bedrijf behaalt bijna 20 miljoen euro omzet op jaarbasis en Juul schaalt nog verder op de komende jaren. Doel is 100 miljoen omzet te halen in 2020.

OPDRACHTGEVERS