SEMINAR | SUPERFIJNE KLANTEN | HOE KOM JE ERAAN?

JOS BURGERS | 11 MAART 2024 | AFAS THEATER LEUSDEN

Superfijne klanten, hoe kom je er aan? Superfijne klanten hebben oog voor jouw toegevoegde waarde en accepteren daarom de prijs die je vraagt. Wil je ook weten hoe je aan meer superfijne klanten komt?

AANMELDEN

In zijn nieuwste boek ‘Superfijne klanten’ legt bestsellerauteur Jos Burgers uit hoe ambassadeurs ervoor zorgen dat superfijne klanten vanzelf naar je toekomen en waarom deze strategie juist in dit digitale tijdperk de toekomst heeft.

Tijdens dit seminar presenteert Jos zijn nieuwste boek en geeft hij antwoord op vragen als:

  • Hoe zorg je ervoor dat meer ambassadeurs je vaker aanbevelen?
  • Wat kun je doen om de effecten van gratis mond-tot-mond reclame te versterken?
  • Waarom is het verstandig superfijne klanten een voorkeursbehandeling te geven?

Een seminar vol nieuwe en verfrissende inzichten over het principe van mond-tot-mondreclame!

JOS BURGERS

Jos Burgers

Jos Burgers houdt mensen graag een spiegel voor en doorspekt zijn presentaties met veel anekdotes, humor en herkenbare praktijkvoorbeelden.

Hij is auteur van bestsellers als Klanten zijn eigenlijk nét mensen!, Hondenbrokken, Geef nooit Korting!, De Wet van Snuf, Eén fan per dag en Wacht niet op de wind, ga roeien! Zes van zijn titels zijn uitgeroepen tot het bestverkochte managementboek van een jaar.

Met meer dan 100 presentaties per jaar is hij een veelgevraagd spreker over onderwerpen als strategie, marketing, sales en klantgerichtheid.

PROGRAMMA

Je bent van harte welkom vanaf 18.30 uur voor ontvangst, registratie en koffie of thee. Het programma start om 19.30 uur en wordt om 22.00 uur afgesloten met een borrel. 

BLOK 1 – VAKER AANBEVOLEN WORDEN

  • Succes is niet zoveel mogelijk klanten werven, maar zoveel mogelijk superfijne;
  • De zin en onzin van reviews op internet;
  • Durven kiezen om je tijd en geld anders te investeren;
  • Tips om te zorgen dat ambassadeurs je vaker aanbevelen.

BLOK 2 – MEER AMBASSADEURS

  • Hoe maak je van meer superfijne klanten ambassadeurs voor jouw bedrijf?
  • Wat maakt dat ambassadeurs je voortaan vaker durven aan te bevelen?
  • Hoe vergroot je het vertrouwen van je ambassadeurs in jouw bedrijf?
  • Waarom je ongelijke klanten ongelijke moet behandelen?

LOCATIE

Het seminar vindt plaats in het AFAS Theater in Leusden.

Inspiratielaan 3
3833 AV Leusden

GRATIS PARKEREN
In de parkeergarage onder het AFAS Theater is voldoende (gratis) parkeergelegenheid inclusief 100 laadpalen.

OPENBAAR VERVOER
AFAS Theater Leusden is goed bereikbaar. Plan je reis op www.9292.nl.

DEELNEMEN

De kosten per deelnemer bedragen 125 euro (exclusief BTW). Dit bedrag is inclusief alle consumpties.

GRATIS BOEK

Iedere deelnemer ontvangt gratis het nieuwe boek ‘Superfijne Klanten’ van Jos Burgers na afloop van het seminar t.w.v. 20,99 euro.

VOORWAARDEN

Indien je onverwacht verhinderd bent, kun je uitsluitend per e-mail annuleren:
  • vóór 11 februari 2024 kan dit kosteloos;
  • vanaf 11 februari 2024 ben je in alle gevallen het volledige deelnamebedrag verschuldigd.
Vervanging van deelnemer is altijd mogelijk, mits tijdig online aan ons doorgegeven.

AANMELDEN

Voor de verwerking van alle deelnemers werken wij samen met ticketpartner CM.com. Zij verzenden de tickets en helpen bij eventuele vragen over jouw aanmelding.

Er zijn twee mogelijkheden om je aan te melden: direct online aanmelden en betalen, of betalen via een handmatige overboeking. Na aanmelding ontvang je altijd een factuur van je bestelling per mail.

Maak nu je keuze:

DATUM & TIJDEN

Maandag 11 maart 2024
18.30 – 22.00 uur

LOCATIE

AFAS Theater
Inspiratielaan 3
3833 AV Leusden

Kosten

125 euro exclusief BTW, inclusief alle consumpties en een gratis exemplaar van het nieuwste boek ‘Superfijne klanten’.

AANMELDEN

Je kunt je eenvoudig hier aanmelden.

VRAGEN?

Wil je meer informatie over het seminar? Neem gerust contact met ons op!

Samenwerken met Buro van Oranje?

Wij zijn benieuwd naar jouw verhaal!

 

NEEM CONTACT OP